Polisin operasyon yaptığı evden çok sayıda silah ve mühimmat çıktı

Adana’da Seyhan polisi iki farklı eve yaptığı operasyonda uzun namlulu piyade tüfeğiruhsatsız tabancalar ve çelik yelek ele geçirirken olayla ilgili 3 kişiyi yakaladı. 
Seyhan İlçe Emniyet Müdürlüğü bağlı Seyhan Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri, Gülbahçesi Mahallesi’nde iki farklı ikamette ruhsatsız silahlar olduğu bilgisine ulaştı. Ekipler bunun üzerine 2 adrese eş zamanlı baskın düzenlendi. Düzenlenen baskında Kadir K., Mehmet Reşit K. ile Doğan D. yakalandı. 
Evde yapılan arama çalışmalarında, uzun namlulu piyade tüfeği, 2 adet uzun namlulu piyade tüfeği şarjörü, 71 adet uzu namlulu piyade tüfeği mermisi, 3 adet ruhsatsız tabanca, 6 adet tabanca şarjörü, 25 adet tabanca mermisi ile 1 adet çelik yelek ele geçirdi. 
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüphelilerden Kadir K. tutuklanırken Mehmet Reşit K. ve Doğan D. adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 
 

Haber Kaynak : İHA

Exit mobile version