GÜNDEMSİYASET

“Başkan Örtlek” 1. yılını gazetecilere değerlendirdi..

Ak Parti Kadirli İlçe Başkanı Hakan Örtlek, görevde olduğu 1 yıl içerisinde yaptığı çalışmalarla ilgili Kadirli Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Muzaffer Yüksel Kaya ve beraberindeki gazetecilere önemli değerlendirmede bulundu.
Kadirli Gazeteciler Cemiyetimizin daveti üzerine biraya geldiğimiz Başkan Örtlek, “Bugün, AK Parti Kadirli İlçe Başkanlığı görevimizi devralışımızın 1. yılını geride bırakmanın gurur ve sorumluluğunu yaşıyoruz.
Bu kutlu görevi bizlere tevdi eden başta Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Teşkilat Başkanımız Ahmet Büyükgümüş’e, Bölge Koordinatörümüz Mehmet Emin Öz’e, milletvekillerimize, il başkanımıza ve teşkilat büyüklerimize şükranlarımı sunuyorum.
Geçtiğimiz bir yıl boyunca bizlere destek veren teşkilat mensuplarımıza, kadın ve gençlik kollarımıza, mahalle ve köy başkanlarımıza, dava arkadaşlarımıza ve kıymetli hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum.
Birlik ve beraberlik ruhuyla, Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda milletimize hizmet etmeye, davamızı daha da büyütmeye ve Kadirli’miz için durmadan çalışmaya devam edeceğiz.
Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, hizmet yolculuğumuzu bereketli eylesin..” ifadelerini kullandı..

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu